Paulina VS Desiree

En ny kategori här i bloggen är jämföringar mellan bloggarna, och jag kommer börja med dessie&paow som klär sig ungefär likadanna, dagens: klänning i tunnare material plus nitskärp



den rosa: paow VS dessie. och denna outfit tycker jag dessie tar hem eftersom det var snyggast
utan jeans/tights



den turkos/blåa, Paow VS dessie, här blev det jämt! Paow får + för hennes klänning var finare, men jag gillar Dessies färg mer, = lika!




Sen fanns det inga fler på dessie, så vi kör på paows klänningar istället!
den orange/ljus rosa (?). Gillar den till höger skarpt!

röda/vita, Paow, tycker den vita var finare för det blev lite tant varning på den röda!


Och som jag har sett så var/är det paow som börja med denna outfit, när sen Dessie la upp "samma" outfit, så kommentera folk det! Då försvara dessie med att det var hon som börja med nitskärpet och att paow hade lånat hennes...hm..

Tycker iallafall paow tar hem Outfiten denna gång, eftersom det fanns fler alternativ hos hennes, plus att det känns väldigt paow efter att ha sett det en hel del i hennes blogg den senaste tiden!.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
över till mig, är fortfarande på semester..! Så uppdatering kommersnart  jag lovar =D. (börjar bli tjatigt jag vet..)
Och mer av sånt här, jämförningar som jag nämde i början av inlägget kommer det att komma mycket av! I olika form och stilar ;).
Men självklart vanligt hederligt bloggskvaller ;).
Så hoppas ingen annan skvallerblogg hakar på mina nya ideer nu, eftersom jag vill göra den här skvallerbloggen så annorlunda och unik som möjligt =).
kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt =), såna här inlägg är roliga fortsätt med det, och det är ju bara att hoppas på att du inte får någon copycat efter dg ;) kram amanda

2009-08-22 @ 17:20:22
Postat av: #Rebecca Sv

SVAR: Tack söta du! :)



Vill aldrig heller bli en ny kissie, då hänger jag mig. Haha! :) Bra blogg btw!

2009-08-22 @ 17:27:17
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Anonym

men dessie brukar väll härma paow med kläder? t.e.x den rosa mjukisdräkten..^^

2009-08-22 @ 19:29:57
Postat av: maria

tycker faktiskt dessie den här gången var finast! :P

2009-08-23 @ 13:27:41
Postat av: Anonym

paulina är finast! :P

2009-09-01 @ 14:47:51
Postat av: viktoria

jag gillar dessies tunika mera en paulinas

2009-09-21 @ 00:04:53
URL: http://nykvisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0