Äckligaste rummet vinner..

Är det en slags "inne" grej i bloggvärlden att ha stökigt rum? : stökigaste/äckligaste rummet vinner..
Att dom inte skäms, dom som ska vara så himla fina och fräsha av sig. Men när man ser deras rum avslöjar ju dom verkligen sig själva. Visst alla har stökigt rum ibland, men äckligt rum! När man försöker framstå sig själv som perfekt det passar inte riktigt. Jag skulle inte sova en natt i nån av deras rum om det såg ut sådär, tänk hur mycket kryp det lär dra till sig i deras rum, dammråttor och en massa kvalster, uuuusch! Får rysningar. Tycker samtliga bloggare ska ta en städdag, en stooor städdag så dom blir av med skiten. usch...
Här är bild"bevisen"







om ni vill se bilderna ännu större tryck på dom här miniatyrerna:


Nå vad tycker ni`? vem av bloggarna tar hem det stökigaste/äckligaste rummet den här gången?


Kommentarer
Postat av: Tågluffaren

jag lever i en resväska just nu så jag är äckligast :P

2009-09-07 @ 20:31:37
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Madde

jag tycker att dessies rum är äckligast! det är de rum där man inte ser golvet nånstans.. tänk att hon bara tar upp kläderna från golvet och sätter på sig dom! Ä C K L I G T !

2009-09-07 @ 22:26:30
Postat av: nicole

lätt kissie för hon är fan äckligast av alla!

2009-09-08 @ 00:27:40
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: emelie

Dessies såklart!!!!!! asså hur fan kan man ha så jäkla stökigt i sitt rum, hur fan kan man vilja vara i den miljön, ooo jah hoppas inte hon har på sig kläderna som hon har på golvet..... JAG ÄR ÄCKLAD!

2009-09-12 @ 00:36:05
Postat av: lillblondin

Dessie,. usch skulle inte vilja ta på mig hennes kläder som legat på golvet i över en vecka som hon säkert trampat på när hon gått omkring där inne.

2009-09-13 @ 01:18:54
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0