En till flopp

Hur ska det gå med kissie och hennes nya drömprins? Kommer det sluta likadant som med hennes nya bff där hennes läsare fick välja vilka som skulle gå vidare. Ytligt. Jag tror knappast att hon tog sin tid att få veta mer om tjejerna, hon kollade bara på bilderna.. hon skrev nyss i sin blogg (utdrag):

Jag träffade aldrig min "new bff" ju, men jag skulle bara tröttna på att vara vän med en 15 åriig som såg ut precis som jag!

Hahaha, jag förstår inte vad hon letar efter, jag menar.. hon är ytlig! Ofta hon skulle bli kompis med en mullig tjej från norrland om hon var med och tävlade. Vad tror ni? Kommer hon hitta prinsen eller kommer det bli en lika stor flopp som hennes bff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0