dessies kärlek?

passar på att uppdatera så länge medans jag kan!

Ni som följer dessies blogg har nog läst en hel del om hennes kärlek? och hon har ju även skrivit nått i stil med att hon ska träffa sin pojkvän och bla bla.
Och samma kväll kolla jag hennes facebook, och då hade Philip V. Srifas lagt upp den här pussbilden mellan dom två, alltså den 11 augusti, kan det stämma, har dessie hittat sin prins efter all olycklig kärlek? ;)

I det här fotot: e ni tillsammans??, Desiree Barbie Nilsson (foton), Philip V. Srifa (kommentaren till bilden från fb)'

En till avstäng?
och över till något annat någon som har läst falsksanning.blogg.se ? det är också en form av skvallerblogg, jag vet att jag var inne på den bloggen för första gången för nån dag sen, sen hade jag helt glömt bort den där bloggen tills jag läste nu på dessies facebook att någon hade lagt in att falsksanning.blogg.se  också är avstängd! >Är det någon som vet om det stämmer, och isåfall varför?

Kommentarer
Postat av: tove

falsk sanning och även om blondinerna (en annan skvallerblogg) blev avstängda för att de har printat och lagt upp texten dessie blev avstängd för, så du borde nog ta bort den om du är smart :) bra blogg i övrigt!

2009-08-14 @ 15:57:01
Postat av: Anonym

Shiiet! är inte han lite för gammal för henne??!

2009-08-14 @ 16:26:22
Postat av: anna

är inte det där paows ex? :O han ser ju typ ut som 25 ;S

2009-08-15 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0