fail dessie


hm har dessie gjort en brunettbella? Svar: Nej!
Man ser ju hur hon håller i löshåret.. Och jag tror om hon hade färgat håret brunt på riktigt så hade hon nog visat en bättre bild plus varför skulle hon färga det i en annan färg för? hon ääääälskar ju sitt blonda hår, så jag tror absolut inte på det!

ur dessis blogg:Nu kommer ni inte att tro mig.. Men jag har färgat brunt! Har planerat det hela veckan och kände nu att. nu fan i mig gör jag det! Mitt hår har blivit dubbel så slitet och jag har inte riktigt vant mig vid hårfärgen, men det kommer väl med tiden..? Jag kommer ju säkert färga tillbaka blondt, men inte just nu iaf! Känner mig lite som blondinbella..?

det är sant dessie jag tror dig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0