En hemlighet om dessies snyggaste kille tävling!


Dessie har ju börjat nån tävling om sveriges snyggaste kille tävling, och ärligt talat så tror inte jag att det var 450 st som hade skickat in bilder.. eftersom hon hade valt ut 20 killar, tydligen bara av slumpen påstår hon. Vissa av dom såg knappt Ok ut, plus att det var flera killar där som inte alls är hennes smak.. hm ;s.

Men iallafall, killen nr 20 (Viktor) skulle nog komma långt i tävlingen (hans utseende var ju mest likt dessies smak) det hade faktiskt varit lite roligt om han hade vunnit och han hade valt dejten med dessie (en av vinsterna att välja på) Jag tror att hon hade blivit väldigt besviken  eftersom killen är döv! Och nej jag ljuger inte.. han heter Viktor Piepenburg (stavning?) och går på en dövskola i örebro, själv tycker jag att han är den snyggaste dövkillen jag har sett. men jag tror inte dessie hade uppskatat det så mycket...!
Men visst hade det varit roligt om dessie inte fick veta något om att han var döv, och sen valt honom. För jag tror nog hon hade fått lite små panik då hon inte kan snacka med honom...

Hm vi får väll se, själv ska jag nog lägga min röst på honom ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaaaaa? ;OO han var ju skitsnygg!

2009-09-01 @ 11:56:50
Postat av: Anonym

känner du han? :p

2009-09-01 @ 14:47:03
Postat av: Anonym

Sjukt synd om honom :/

2009-09-01 @ 16:45:05
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså de e INGET FEL att vara DÖV! jag har varit DÖV sen jag föddes!!!!!!!!! Och jag tycker inte om när personer skriver så om döva!

2009-09-01 @ 22:15:23
Postat av: Anonym

Jag tror inte ens det är Viktor som har skickat in den där bilden -.- han har redan en tjej, det kan vara någon fjortis som skickat in bilden, det fick man ju oxå göra, skicka in bilder på andra personer, :P www.viktorpiepenburg.blogg.se

2009-09-01 @ 23:31:47
Postat av: Antonia Linder

hahaha, klockrent "Hm vi får väll se, själv ska jag nog lägga min röst på honom ;D" HAHAHA

2009-09-13 @ 12:50:31
URL: http://inmyradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0