Lite om viktor


Svar på en kommentar: angående den döva killen Viktor!

Anonym om En hemlighet om dessies snyggaste kille tävling!: Jag tror inte ens det är Viktor som har skickat in den där bilden -.- han har redan en tjej, det kan vara någon fjortis som skickat in bilden, det fick man ju oxå göra, skicka in bilder på andra personer, :P www.viktorpiepenburg.blogg.se

sv: ne jag tror faktiskt inte heller att det är han som har skickat in bilden.. blev så himla paff att han var med eftersom jag har följt hans blogg ett tag nu! och förstått att han både har flickvän, lever i hörvärlden och faktiskt verkar vara ganska "nöjd med livet".
Och efter att man har läst folks bloggar så får man ju en uppfattning om personen, och min uppfattning är: varför i hela friden skulle han skicka in en bild angående en tävling då man kan vinna en dejt med en fjortisbloggare?
Så jag tror nog som dig att det är någon random som tycker han är snygg bara som har skickat in det.

http://viktorpiepenburg.blogg.se/
och en sak kan jag ju lägga till och det är att det är den snyggaste döva killen jag någon sin har sett! jag trodde han skoja först att han var döv..
för det är ju så lätt att bara sätta folk i olika kategorier jämt!


Men det här blir det sista inlägget för dagen/kvällen/natten.

Kommer upp mer roliga inlägg i morn, om det blir på morgonen/dagen elr kvällen får jag se =).
ha det bra alla, och fortsätt läs har haft jätte många nya läsare idag, jättekul att det är fler än jag som gillar skvaller ;)

keep going som man brukar säga (:


Kommentarer
Postat av: Lia

sv; haha ja eller hur ;D Naw, tack så hemskt mycket =) Nu ska jag hoppa i säng så man kommer upp imorrn, men hade så bra och sov gott =)

2009-09-02 @ 00:59:28
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Linn Fagerholm

klockren blogg! den här kommer jag spana in varje dag :D hahah puss på dig! (kika gärna på min blogg)

2009-09-02 @ 11:57:18
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Viktor är faktiskt döv, han går på min syrras skola!

Min syster är döv, ja!

Folk säger att de döva inte hör ljud.. Visst gör dom inte det, men dom hör basen.. Alltså rytmen!

Folk säger oxå att döva inte kan prata, vissa kan göra ljud, prata! Beroende i vilken ålder dom blev döva. Skolan ligger i örebro. Och det är där han bor!

Nu vet ni liiiite!

2009-09-02 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0