Du säger emot dig själv paow!

Bloggbråket är igång Igen mellan Paow och dessie, och har varit det ett tag nu! Paow har för övrigt också lyckas bloggbråka med Amandavardet. Men när Paow ska försöka "dissa" dessie elr amanda så har det slutat med att hon "dissar" sig själv! Jag ska ta upp 3 saker!
1: Hur många Paulina har haft sex med!
Det är ju bra att paulina själv skrivet att hon inte är "stolt" över att hon har haft sex med många, Dessie påstod att paow hade haft sex med över 25 killar! Men Paow rättar och skriver att det bara(!) är mellan 10-16 killar!
Det som jag reagerade på är Paow bara är 15! (hon fyller 16 i höst) och hon sitter och skriver att allt hände under under sommaren 07-mars 08!! Så hon har alltså  som 13-14 åring knullat med 10-16 pers8 månader!
I mina ögon låter det inte alls bra! att ha en ny kille varannan vecka som 13 åring tycker jag låter lite "tragiskt" elr vad jag ska kalla det. Not good! Ett minus till paulina!
klicka på miniatyren så kan ni själva läsa inlägget..


nr 2: Paulinas hår/löshår!
Alla som läser Paows blogg och kollar på hennes bilder ser henne nog varje dag med löshår, eftersom hon använder det i princip varje dag! (undantag 1 dag i Estland och thailand) Hon har själv skrivit förrut att hon använder löshår för att hennes hår är kort och fult, (kolla igenom alla inlägg så kommer ni se det) Men sen när hon ska "dissa" Amanda i ett inlägg så skriver hon helt plötsligt att hon vill ha kort och bla bla!
Om hon nu så gärna vill ha kort hår varför har hon varje dag löshår för? hm..och jag tror inte att hon har kort hår för att visa att hon vågar sticka ut, utan jag tror det är för att hennes hår har gått av efter alla färgningar! 
Ja man ser ju trots allt ganska stor skillnad mellan bilderna! (Och angående hissen och dissen så är det min Personliga åsikt, inte oss båda Gossip girls utan bara min eftersom det är jag som skriver nu!)
Och varför jag hissa första bilden är för att där ser det mera naturligt ut, lagom tjocka lockar, och hårfärgen är fin.
Och varför andra bilden får dissen är för att det ser ovårdat ut, hennes hårfärg skiftar mellan silver och grått nu på senaste tiden. "Hissbilden" är från början av sommarn medans Diss bilden är ny!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nr 3: Korta klänningar!
Paow dissar dessies korta klänningar som egentligen är tunikor enligt Paow. Men grejen är ju att Paow klär sig precis likadant!! Läs det här gamla inlägget som handlar precis om att dom har likadanna klänningar: Länk.
Ännu en sak där Paulina säger emot sig själv,
Paulina dissar dessis klänning!
Lite pinsamt karnske när hon själv har en likadan sån där rosa!
Och en liknande i turkos hon använde senast på Klubberiet, plus
en massa liknande klänningar som ser ut sådär.. Tryck på länken för bilder


Hm så vad ska man säga? Ingen flicka är bättre än den andra..
Hm Något att tänka på? (som dessie och paow ofta brukar säga ;)


xoxo Gossip Girls

Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

fiin blogg ! :) mkt härliiiig :d älska skvallerbloggar :D

om du vill ha chansen att bli veckans blogg, kolla in min blogg :)

2009-09-23 @ 11:13:12
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

Fin blogg :)



vill du ha chansen att bli veckans blogg? kolla in min blogg då, & passa på att svara på min fråga om blondinbella, kissie , paow & dessie !

2009-09-23 @ 20:43:26
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0